Unnskyld pus det var ikke deg (om garn som røyter)

10:37



Syns garn burde komme med en ekstra merkelapp - røyter eller ikke. Jeg har i hvertfall starta å tenke på hva jeg har på når jeg strikker i mohair. For hold da opp det røyter. Og jeg som lenge skyldte på katta. «Å nå har hun sovet på buksa mi igjen» men så var det jo ikke henne men mohairhår fra strikketøyet. Mykt, hvitt og langt ja akkurat som katta mi (en Ragdoll) men dette var geitehår (mohair er som kjent fra geit) som drysset på tøyet mitt mens jeg strikka. 
Så nå må jeg passe på og evt legge det jeg strikker i en pose mens jeg strikker (det måtte mamma da hun strikka i angora for noen år siden). 


Godt du er så myk kjære mohair, eller så ville det være slutt mellom oss. 

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære innlegg