Godt man har unger når luene blir for små

23:47

Dette skulle ha blitt til en lue til megselv. En myk og god lue med vrangbort inden mykere babyalpakka (Garn fra Lamana) og med favorittfargen grønn som tema.
vrangbort i Cusco

Men vet du hva? Den passer ikke meg! Jeg syns jo den var litt stor i starten så jeg reduserte antall masker slik at den passa men glemte jo totalt at den skulle brettes opp.

Yarn chicken!
Ja ja så nå fikk 4 åringen den. Han trengte lue så det var jo godt.... Men gadd ikke posere så det fikk jeg hans lillebror til å gjøre

Oppskrift: Siksak designet av Hanna Leväniemi
Du finner den gratis her - på engelsk men den er lett å forstå (om du ikke freestyler som meg)
Garn: Cusco fra Lamana, Cortinga (mørk grønn) og resten Finull (litt tynt men det gikk)

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære innlegg