Genseren som tok all for lang tid

07:59

Strikket på mamma's veranda
Ser du denne dette? Beviset på at jeg startet på genseren den 18 juli! Skulle være ferdig til høsten da... og ble årets sommerferie strikk. 
Med på biltur

Så langt kom jeg i sommerferien

Så ble den ferdig....vel nei. Kjedelig med glattstrikk i en farge når andre ting frister.

Januar 2018 - og nesten ferdig


Nå er det nesten februar og nå kan jeg endelig felle av siste erme. Så skal alle trådenene bli vevet inn og ja... så skal jeg finne en mottaker eller vene på at yngstemann i huset passer den.

For den tiltenkte mottaker vokser jo all foe fort. Han har også en stor bunke med strikkegensere fått via strikkeglade tanter og mormor. Og ja også har han arvet en del fra storebrors. Så egentlig har i vel nok... eller?

Så må jeg innrømme at jeg ikke er  sikker om jeg får han i en genser i Finull denne gang (gikk fint i fjor men mye skjer på et år)

Oppskrift: Christmas in July av Tanis Lavellee - som du finner her
Garn: Finull + Nøstebarn 1 tråd (lagtt dobbelt)

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære innlegg